BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 22, 2010

REVIEW PRODUK2 YG SEDANG/TELAH/BAKAL DIGUNAKAN:-

SALAM..
DIKEHENINGAN MALAM..AKU BERSENDIRIAN BERSAMA ANAK2...MATA TAK BOLEH TIDUR LAGI..
JADI, SEMPENA MERAIKAN MALAM YANG SUNYI SEPI INI, AKU MULA MERAPU..BERCERITA TENTANG..

dari mana nak mula yek. tetiba plak malam ni dtg angin ribut taufan nak share pasal produk2 kecantikan yang sedang digunakan. produk2 ni xdela produk mahal pun.biasa2 aje.almaklumla,poket tak berapa nak kembong nak beli yang mahal2 nie.
dan yang paling penting adalah tujuan utama penggunaan sume produk2 ini
MENGHILANGKAN JERAGAT DI MUKA KU INI!!!!!
so,sejak itu aku memulakan pengembaraan mencari produk yang paling sesuai,bagus utk masalah jeragat 'kesayangan' ku ini...

apapun, saja nak cerita pasal sejarah dulu2 mengenai bermacam-macam produk kecantikan ni. seingat aku, aku start tau dan guna produk2 ni masa umur 18 tahun..hehe.lambat jgk kan.produk pertama yang diguna adalah:

1. KRIM SAFI TUTUP HIJAU
KELEBIHAN= sesuai utk muka berminyak dan ilangkan parut juga untuk putihkan muka.berkesan sungguh pd aku dulu sb bila jumpa member2 lama..sume tegur..nampak lainla.nampak putihla..
SB X GUNA=walau muka jd putih gebus gitu..tp jeragat ku xmo ilang gak sb maybe krim ni xde spf..aku pun main tibai je pakai selama 5 tahun tanpa mengetahuinya.so,aku berenti pakai sb nak test produk lain.

2.NOUVELLE VISAGES/SHADIRA/RIZ RENI/FELISA/AIN'S/SILVANA MIRACLE/(local produk)
KELEBIHAN= jeragat memg tanggal..muka jd licin...mcm x percaya..suka hati tol masa tu.kulit ala2 glowing2..pinkish...cantekla kiranya.
SB X GUNA= lama2 pakai kulit jd tetiba merah berair...jd nipis..gatal2 sgt.x sanggup aku nak pakai dah walau berkesan.

3.SKII DAN DERMALOGICA
KELEBIHAN= harga mahal kot..tu jela yg 'lebih'nya...hahahha
SB X GUNA= mcm xde kesan apa2 pun kat muka,kena guna lama kot.tp rega mahal.x sanggup la.

aduii...letih la nak menaip..sebenarnya kalu diikutkan..banyak lg tp dah lupa.
cuma yang terkini guna dlm tahun ni adalah produk ZA,bio essense dan yang terlatest akhirnya Garnier..Take Care..kate mottonya..

0 comments: